Sekretær søges til Skive-afdeling

06.07.2017

Søg stillingen og blive en del af vores team på 120 medarbejdere fordelt på 7 kontorer i Nord- og Vestjylland.

Til vores afdeling i Skive søger vi en sekretær.

Vi søger en frisk, energisk og engageret medarbejder, der har lyst til at være en del af et til tider hektisk miljø.
Du bliver afdelingens ansigt udadtil og skal tage imod kunder på telefon og i huset. Derudover vil opgaverne bestå af sekretærarbejde og du vil medvirke til kvalitetssikring af vores produkter, deltage i mødetilrettelæggelse samt udføre ad hoc opgaver.

 

Din profil
– Du er smilende og imødekommende
– Du arbejder selvstændigt og har øje for detaljer
– Interesse i og flair for tal
– Positiv og åben for nye udfordringer
– Brænder for at hjælpe kunder og kollegaer
– Gode kommunikative egenskaber
– Trives med gode samarbejdsrelationer
og bidrager positivt til disse

Dine muligheder
Hos Revision Limfjord får du dygtige kollegaer, som lægger vægt på et godt samarbejde, hvor tillid, respekt og plads til den enkelte medarbejder er nøgleord, som efterleves i hverdagen.
Du får udfordrende arbejdsopgaver, hvor du kan bruge dine kompetencer i et inspirerende socialt miljø – koblet med stor indflydelse og fleksible rammer. Hos os har du gode karrieremuligheder.

Kontakt os
Kan du se dig selv som vores nye sekrætær i Skive,  så fortæl os hvem du er, og hvad du står for.
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter til Karen Mørkholt på HR@revisionlimfjord.dk
Vi behandler ansøgningerne løbende.  Du er velkommen til at kontakte partner  Lene Jeppesen på telefon 96 55 46 60

Arbejdstid: 30-37 timer
Ansøgningsfrist: 11. august 2017
Ansættelse: Hurtigst muligt
Samtaler: Afholdes i uge 33

Revision Limfjord
Vi er blandt de 20 største revisionsfirmaer i  Danmark med omkring 120 medarbejdere fordelt på 7 afdelinger i Nord- og Vestjylland.  Vi er i øjenhøjde med  vores kunder og vores hovedformål er at sikre kunderne faglig korrekt betjening.  Derfor prioriterer vi et veluddannet og engageret personale højt.